پشتیبانی وبسایت

پشتیبانی وبسایت


خدمات پشتیبانی انواع وبسایت شرکتی، فروشگاهی، آموزشی. زمانیکه طراحی وبسایت شما به پایان می رسد از این به بعد، تعهد ما در پشتیبانی وبسایت شروع می شود. به جرات می توان گفت که پشتیبانی سایت و بروزرسانی وبسایت به اندازه طراحی وبسایت مهم و ضروری است. چرا که وبسایت   شما به منزله ویترین کاری شماست. پشتیبان وردپرس، معتقد است که پایان طراحی وبسایت ، شروع خدمات پشتیبانی بوده و برای رونق دهی به کسب و کار شما و همچنین حل مشکلات وبسایت به پشتیبانی وبسایت نیاز مبرمی خواهید داشت. سئوکیورد سریعترین و با کیفیت ترین خدمات پشتیبانی وبسایت را برایتان ارائه خواهد کرد.

سئوکیورد، برترین تیم جوان و خلاق پشتیبانی وبسایت  را در اختیار داشته که می تواند نیازهای شما را برطرف نماید.

خدمات پشتیبانی وبسایت  شامل چه مواردی است

  • مشاوره در زمینه انتخاب بهترین افزونه و قالب وردپرس
  • رفع خطای پلاگین
  • رفع خطاهای PHP
  • تغییرات و رفع مشکلات CSS در قالب
  • رفع خطاهای سئو در Webmaster Tools
  • اصلاح مشکلات مربوط به عضویت کاربران
  • خطایابی و رفع مشکلات فروشگاه اینترنتی
  • درخواست انتقال وبسایت  به سرور دیگر و مشکلات مرتبط
  • رفع خطاهای مرتبط با راست چین بودن در قالب و پلاگین
  • بررسی سرعت وبسایت  و رفع مشکلات دیر لود شدن وبسایت
  • تغییرات ظاهری در منوها و باکس ها و تغییر در ظاهر و چیدمان صفحات
  • بومی سازی، راست چین کردن قالب و افزونه های وردپرسی در زمینه های مختلف
  • تحلیل وبسایت  و عیب یابی وردپرس

چرا پشتیبانی وبسایت  ( پشتیبان وردپرس ) از تیم پشتیانی سایت سئو کیورد

  • تجربه‌ی بالا با نیروی کار آمد و جوان و خلاق برترین ویژگی ماست.
  • 24 ساعت شبانه روز تمام روزهای هفته آماده خدمت رسانی هستیم. ( موارد اورژانسی )
  • درخواست ها در زمانبندی دقیق با بهترین کیفیت و در کمترین زمان انجام می شوند.
  • سابقه پشتیبانی وبسایت های فروشگاهی
  • سابقه پشتیبانی وبسایت های شرکتی
  • سابقه پشتیبانی وبسایت های آموزشی

آشنایی بیشتر با پشتیبانی وبسایت

روزانه وبسایت های زیادی طراحی و ساخته می شوند، با توجه به هدفی که این وبسایت ها دارند. در زمینه های فعالیتی مختلفی حضور داشته و از کسب و کار های کوچک و بزرگ گرفته تا اشخاص، وبسایت های اختصاصی خود را دارند. ولی به دلیل وجود برخی از مشکلات، وبسایت ها پس از طراحی و ساخت، بروز رسانی نشده و راکد می مانند، برخی از مشکلاتی که وجود آن ها باعث می شود وبسایت ها بروز رسانی و آپدیت نشوند:

  • نداشتن وقت کافی برای پشتیبانی وبسایت
  • سخت بودن کار با بسیاری از سیستم های مدیریت محتوای برای پشتیبانی وبسایت ها
  • نداشتن دانش کافی برای کار و پشتیبانی وبسایت ها
  • نبود محتوا و مطالب زیاد در رابطه با حوزه های فعالیتی وبسایت
  • و…

لزوم پشتیبانی وبسایت و بروز رسانی مرتب آن

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که، چرا اصلا وبسایت خودمان را بروز رسانی کنیم؟؟ پاسخ این سوال را با یک مثال توضیح می دهیم، شما یک فروشگاه را در نظر بگیرید، فردی که به عنوان مشتری (بازدید کننده در وبسایت ) وارد مغازه می شود، با دیدن محصولات جدید، بیشتر به خرید اجناس جدید ترغیب می شود و بر عکس اگر مغازه دار محولات خود را در فروشگاه بروز رسانی نکند، رفته رفته مشتریان خود را از دست خواهد داد.

وبسایت ها نیز دقیقا به همین شرایط بوده و بازدید کننده گان پس از چند بار ورود و مشاهده وبسایت شما، در صورت عدم بروز رسانی محتوا و مطالب وبسایت ، از آن خسته شده و به وبسایت شما برنخواهد گشت.

اهمیت پشتیبانی وبسایت  و بروز رسانی آن برای موتور های جستجو

یکی از مهمترین مسائلی که در رتبه بندی وبسایت  ها در نتایج جستجو تاثیر زیادی دارد، بروز رسانی مرتب وبسایت  ها می باشد. اخیرا موتورهای جستجو اهمیت و اولویت زیادی به این مسئله اختصاص داده اند و آن را به یکی از معیار های رتبه بندی وبسایت ها قرار داده اند.

پشتیبانی وب و سایت  چگونه انجام می گیرد

وبسایت ها با توجه به هدفی که دارند، نیاز به بروزرسانی آن ها نیز متفاوت می باشد، برای مثال وبسایت های خبری نیاز به بروزرسانی روزانه و ساعتی می باشند، ولی تولید محتوا برای وبسایت های شرکتی هفتگی و روزانه می باشد (چند روز در هفته که با توجه به نوع فعالیت و نیاز به پشتیبانی وبسایت تعیین می شود.)

در ادامه به بررسی دقیق تر و اجمالی تر پشتیبانی وبسایت می پردازیم ، با سئوکیوردهمراه باشید…

پشتیبانی وبوبسایت : نگهداری وبسایت یا همان پشتیبانی وبسایت شامل تمامی فعالیت های مورد نیاز برای تضمین اطمینان از یکپارچگی عملیاتی وبسایت شما و یا اینترانت می باشد. به عبارت دیگر، پشتیبانی وبسایت انجام دادن تمامی کارهای مورد نیاز برای اطمینان حاصل کردن از این موضوع می باشد که وبسایت شما همواره قابل اجرا می باشد و با توجه به برنامه ریزی پیش می رود.

پشتیبانی وبسایت  فروشگاهی با وبسایت  شرکتی چه فرقی دارد

پشتیبانی وبسایت  فروشگاهی به دلیل داشتن فرایندهای بیشتر نسبت به وبسایت های شرکتی نیاز به رسیدگی و بررسی های بیشتری دارد و بابت همین موضوع نیاز است صاحبان وبسایت های فروشگاهی و حتی آموزشی دقت بالاتری جهت دریافت خدمات پشتیبانی وبسایت  داشته باشند.

فعالیت ها در رابطه با پشتیبانی وبسایت ، شامل موارد زیر می باشد

 

تضمین کیفیت وبسایت : این امر مربوط به بررسی و شناسای خطا های احتمالی موجود در وبسایت صورت میگیرد ، در پشتیبانی وبسایت این خطاها بعد از شناسایی به صورت کامل برطرف شده و از بروز خطاهای احتمالی نیز جلوگیری می شود.

نظارت بر فید بک ها و پیشنهادات و انتقادات وبسایت

در پشتیبانی وبسایت برقراری ارتباط سازگار با بازدیدکندگان و مشتریان وبسایت از اهمیت بالایی برخوردار است. دریافت انتظارات مشتریان، چک کردن منظم ایمیل ها و پاسخ دهی به آن ها ، اعمال سلیقه بازدیدکنندگان بر روی وبسایت و مشتری پسند کردن وبسایت از جمله کار هایی است که می توان در این بخش از پشتیبانی وبسایت ارائه کرد.

نظارت بر عملکرد وبسایت  :

ارزیابی موفقیت ها و بازخورد وبسایت یکی از عوامل مهمی است که بر هدف گذاری ها و مسیر دهی وبسایت و کسب و کار هایی که اساس آن ها بر روی وبسایت پایه ریزی شده ، تاثیر گذاشته و باید به دقت بررسی شود. این بررسی و نظارت بر عملکرد وبسایت  می تواند از طریق وبسایت ها و ابزار های مختلفی مانند گوگل وب مستر ، گوگل آنالیتیک و… انجام شود.

 

نظارت بر زیر ساخت های طراحی وبسایت: زیر ساخت های وبسایت شامل موارد مختلفی مانند ، سرور ، هاست .

  • پهنای باند مناسب
  • امنیت ابزار های مورد استفاده
  • نداشتن خطای سرور
  • سرعت پاسخ دهی مناسب
  • میزان قطع شدن پایین سرور
  • پشتیبانگیری مناسب و مرتب از وبسایت
  • بالا بودن سطح ایمنی هاست برای مقابله با مشکلات و حملات احتمالی
  • سازگاری با افزونه ها و کد های وبسایت و عدم بروز خطا در وبسایت
  • پشتیبانی و پاسخ گویی مناسب سرور
  • و…

کنترل تغییرات وبسایت چیست ؟

این کار جهت مدیریت تغییرات فنی و سایر تغییرات وبسایت در یک روش از قبل هماهنگ شده انجام می شود. این فعالیت ها معمولا توسط اعضای تیم پشتیبانی وبسایت انجام می شود.

تیم پشتیبانی وبسایت یعنی چه و تاثییر آن در درامد زایی چقدر است ؟

یک تیم پشتیبانی وبسایت ، مسئول تسریع بخشیدن به وظایف حفاظت از وبسایت  بر اساس اصول و ضوابط  از پیش تعیین شده ی پشتیبانی وبسایت  و نگهداری وبسایت  می باشد. در ویکی پدیا این گونه در مورد فرایند پستیبانی نوشته شده است . انواع نقش ها در چنین تیم های پشتیبانی وبسایت ، معمولا بسیار وسیع بوده و شامل موارد زیر است:

  • رهبر تیم پشتیبانی وبسایت
  • نماینده انتشارات (ویراستار و تدوین گر) پشتیبانی وبسایت
  • نماینده تضمین کیفیت پشتیبانی وبسایت
  • نماینده نظارت بر بازخورد ها و فیدبک پشتیبانی وبسایت
  • نماینده عملکرد وبسایت
  • نماینده نظارت بر زیر ساخت های وبسایت
  • نماینده کنترل تغییرات پشتیبانی وبسایت

در نظر گرفتن و به یاد داشتن این موضوع بسیار مهم و ضروری می باشد که در صورتی که وبسایت  شما کوچک باشد، احتمالا شما نباید یک شخصی را برای هر یک از این فعالیت ها اختصاص دهید. در عوض، شما می توانید در پشتیبانی وبسایت چندین نقش را با یکدیگر ترکیب و ادغام کنید.

برای مثال، در پشتیبانی وبسایتیک ویراستار و تدوین گر همچنین می تواند به عنوان یک رهبر تیم پشتیبانی وبسایت  عمل کند، و هم چنین می تواند به تضمین کیفیت و یا نظارت بر فیدبک ها و بازخورد ها رسیدگی کند.

با این حال، حتی چنین تیم های کوچک پشتیبانی وبسایت  باید تمامی مهارت های لازم و ضروری را داشته باشند. به این دلیل که هر یک از آن ها، برای حفظ کیفیت وبسایت حاضر بسیار ضروری و حیاتی می باشند.

استفاده از کدام خدمات تیم های پشتیبانی یا از کدام سایت پشتیبانی سایت استفاده کنیم ؟

تیم های پشتیبانی زیادی هستند که میتوانید از خدمات آنها برای وبسایت خود استفاده کنید اما سوالی که پیش می آید این است که آیا این تیم ها خدمات پشتیبانی را بدرستی و بصورت حرفه ای ارائه می دهند یا خیر؟ در اینجا به چند نکته مهم که باید دریک تیم پشتیبانی حرفه ای رعایت شود میپردازیم.

توانایی حل مسئله: تکنیک های حل مشکل همان چیزی است که یک تیم پشتیبان حرفه ای دارد

فعال بودن: تمایل به کار تیم پشتیبان حتی قبل از بروز مشکل باعث ایجاد حس خوب در کار می شود.

کار تیمی: روحیه کار تیمی بین اعضای یک تیم پشتیبان باعث ارائه بهترین خدمات و افزایش بهره وری در انجام کار می باشد.

دانش عمیق: دانش در یک تیم پشتیبان به بواسط اشتراک گذاری دانش بین افراد عمیق و بالا میباشد.

صبر و پشتکار : تیم پشتیان با صبر و درک و احترام به مشتری پاسخ میدهد.

با توجه به نکات گفته شده باید دقت زیادی در انتخاب پشتیبان برای وبسایت خود داشته باشید زیرا انتخاب اشتباه شما باعث ضربه بزرگی به وبسایت  شما میشود و هزینه شما را چند برابر میکند. هزینه پرداخت ماهیانه شما برای داشتن یک تیم پشتیبان متناسب با خدمات و اندازه وبسایت  شما باشد.

برای پشتیبانی وبسایت  شما به چه تعداد نیروی کاری نیاز دارید؟

یک روش مفید برای تصمیم گیری در مورد تعداد افرادی که شما برای تیم پشتیبانی وبسایت  نیاز دارید، مقیاس و اندازه وبسایت   می باشد. مقیاس وبسایت ، به معنی دسته بندی کردن یک وبسایت بر حسب سه پارامتر می باشد:

  • اندازه وبسایت
  • پیچیدگی وبسایت
  • میزان فعالیت وبسایت

هر وبسایت ، می تواند در این روش مقایسه با یک وبسایت  ی با متن ساده و کوچک برای یک اینترانت گسترده مشترک نشان داده شود.

اندازه وبسایت چه تاثیری در هزینه پشتیبانی وب سایت دارد

اندازه وبسایت ، یک تخمین و ارزیابی از تعداد نفر- ساعت مورد نیاز برای تولید و حفظ تمامی محتوای وبسایت می باشد. این امر می تواند برای محاسبه تعداد نفرات مورد نیاز برای حمایت و پشتیبانی وبسایت مورد استفاده قرار گیرد، مخصوصا فعالیت های انتشارات وبسایت و تضمین کیفیت آن.

پیچیدگی وبسایت چه تاثیری در هزینه پشتیبانی وب سایت دارد

پیچیدگی وبسایت ، یک تابعی از درهم بافتگی و پیچیدگی فنی مورد استفاده برای توسعه یک وبسایت می باشد. سه سطح از پیچیدگی برای وبسایت به شرح زیر وجود دارد:

وبسایت عمومی چه تاثیری در هزینه پشتیبانی وب سایت دارد

وبسایت های عمومی مربوط به وبسایت   های بازاریابی و تبلیغاتی،خبری و.. گفته می شود که شامل متن ها و محتوای ساده ای می باشند، که احتمالا دارای تعدادی از تصاویر و فایل های دانلودی مانند pdf ها و… می باشند.

وبسایت پویا چه تاثیری در هزینه پشتیبانی وب سایت دارد ؟

در یک وبسایت پویا، محتوا در یک پایگاه داده ذخیره شده، و با توجه به الزامات بازدید کنندگان وبسایت منتشر می شود. برخی از آن ها هم چنین سرویس های تعاملی عمومی و اساسی را ارائه می دهند، به عنوان مثال فروم ها و انجمن های بحث و گفتگو.

وبسایت معاملاتی و تراکنشی چه تاثیری در هزینه پشتیبانی وب سایت دارد ؟

یک وبسایت  معاملاتی و تراکنشی، وبسایت  ی است که از اینترنت برای تسهیل بخشیدن عملیات و کسب و کارهای بیزینسی و یا ایجاد درآمد استفاده می کند. وبسایت  های این نوع، به پایگاه داده ها و سایر تکنولوژی ها و فناوری های پیشرفته برای جمع آوری و پردازش سفارشات بستگی دارد.

فعالیت وبسایت و کارمندان هر بخش چه تاثیری در هزینه پشتیبانی وب سایت دارد ؟

فعالیت وبسایت ، یک اقدام و اندازه گیری ترافیک های تجربه شده توسط یک وبسایت  می باشد، به عنوان مثال دانلودها و پرینت های صفحه ای، میزان بازدید بازدیدکنندگان، و … . یک وبسایت می باشد که نیاز سنجی برای میزان پشتیبانی وبسایت  را مشخص می کند.

یک وبسایت شلوغ، که در رابطه با اندازه و ماهیت خود بزرگ می باشد، احتمالا به تعداد زیادی از کارمندان برای پشتیبانی و نگهداری آن نیاز دارد.

ناظر وبسایت کیست و کار آن چه تاثیری در نگهداری سایت دارد ؟

نقش ناظر وبسایت در پشتیبانی وبسایت ، اطمینان حاصل کردن از این موضوع می باشد که تمامی محتوا در نظر گرفته شده برای انتشار در وبسایت  ، در انطباق با قانون می باشد (و هر نوع دیگری از مقررات و یا سیاست ها). در یک سازمان کوچک، که درآن هیچ بخش قانونی وجود ندارد، ویراستار ممکن است با توجه به این تابع ها و عملکرد ها اقداماتی را اتخاذ کند.

طراح وبسایت کیست و کار آن چه تاثیری در نگهداری سایت دارد ؟

نقش یک طراح، پیدا کردن راه حل بهینه برای ارائه تعاملات بصری از محتویات تولید شده در پشتیبانی وبسایت می باشد. طراحان معمولا به طور نزدیکی با مولفان محتوا، توسعه دهندگان، و ویراستار برای ایجاد یک نتیجه توافقی و مناسب کار می کنند.

توسعه دهنده وبسایت چیست ؟

یک توسعه دهنده وبسایت ، محتوا و طرح اصلی را به یک فرمت وبسایت قابل خواندن تبدیل می کند، وسپس آن را بر روی اینترنت منتشر می سازد. روش سنتی برای ایجاد صفحات وبسایت  ، تشکیل یک فایل HTML در متن، تصاویر، و سایر رسانه ها و محیط ها می باشد. مقیاس متوسط با مقیاس بزرگ در رابطه با وبسایت  ها احتمالا برای سایر سرورها مورد استفاده قرار گیرد، که شاید برای برنامه نویسی مورد استفاده قرار می گیرند مانند ASP،PHP، RUBY،JAVA SCRIPT GAVA  PT SCRIو … .

مدیریت محتوای وبسایت در پشتیبانی وبسایت

در سالهای اخیر ، در حوزه ی پشتیبانی وبسایت  و نگهداری وبسایت برخی از فعالیت های توسعه دهندگان توسط مدیریت محتوای وبسایت جایگزین شده است (WCM) استفاده ازWCM، در پشتیبانی وبسایت  به طوری که به آن اجازه می دهد تا تولید کنندگان محتوا برای وبسایت  جهت انتشار مطالب در وبسایت به طور مستقیم از طریق برنامه نویسی و کد گذاری خاصی این اقدامات را انجام دهند . WCM از این رو توسعه دهنگان وبسایت زمان و انرژی کمتری بر روی تولید محتوا برای وبسایت   گذاشته و به مسائل مهمتر رسیدگی می کنند.

روند انتشار مطالب در پشتیبانی وبسایت

انتشار مطالب در پشتیبانی وبسایت و بروز رسانی وبسایت در زمانبندی مشخص شده از نظر سئو وبسایت خیلی مهم می باشد. الگوریتم فرشنس گوگل به وبسایت هایی که یروزرسانیی مرتبی دارند نمره مثبت داده و در نتایج جستجو باعث رشد وبسایت در کلمات کلیدی می شوند.هدف از این روند انتشار محتوای وبسایت و اطمینان حاصل کردن از این موضوع که محتوای تولید شده به صورت کامل بررسی می شوند، و به صورت  کنترل شده و طبق یک برنامه ریزی مشخصی بر روی وبسایت قرار می گیرند. یک فرایند معمولی تولید محتوا و بروز رسانی وبسایت در پشتیبانی وبسایت مزایای متعددی برای وبسایت ها داشته باشد برخی از این مزایا شامل موارد زیر می باشد:

  • از انتشار محتوای غیر مجاز  در وبسایت جلوگیری می کند
  • امکان نظارت و برنامه ریزی مناسب را به مدیران وبسایت  می دهد.
  • اجازه پیش بینی مراحل انجام کار را به مدیران می دهد ، تا با توجه به اهداف سازمانی و سیاست های کاری تصمیم درست را بگیرند.
  • باعث تشویق نویسندگان و تولیدکنندگان محتوای وبسایت در پشتیبانی وبسایت  می شود.
  • منابع تولید محتوا برای وبسایت
  • هریک از اعضای یک تیم تولید محتوای وبسایت ، به برخی از فرم ها تصاویر ، منابع و ابزاری  برای کمک به تولید محتوای خوب جهت در در وبسایت  نیاز دارند.

منابع مورد نیاز برای سردبیر و ناشر وبسایت یعنی چه

منابع مورد نیاز سردبیر و یا ناشر وبسایت  ، شامل تمامی منابع مورد نیاز برای تضمین اطمینان از این موضوع می باشد که قوانین برنامه نویسی با در نظر گرفتن سبک های مختلف طراحی می تواند به طور دقیقی رعایت شوند. این موارد شامل زیر می باشند:

  •    استاندارد های طراحی وبسایت
  •    راهنمایی سبک های وبسایت
  •   سیاست های کاری و شرکتی
  •   هویت سازمانی
  •   دیکشنری و فرهنگ لغت سازمان
  •   اصطلاح نامه
  •   راهنمای دستور زبان

منابع مورد نیاز برای نویسندگان محتوا یعنی چه

منابع مورد نیاز برای نویسندگان محتوا ، به طور کلی شامل تمامی عناصر مشابه و یکسان با منابع مربوط به ناشران و سر دبیران وبسایت می باشد ، حتی برخی از آنها احتمالا محدود به فرم های مشابهی می باشد.

منابع مورد نیاز برای ناظر وبسایت یعنی چه

این موارد شامل منتخب و گزیده هایی از قوانین و مقررات، و هم چنین یک مجموعه ای از سیاست های شرکتی می باشد که از نظر محتوایی مورد مقایسه قرار می گیرند. این مقایسه از چندین نظر برای ناظران وبسایت اهمیت دارد:

  1. مقایسه کیفیت محتوای وبسایت ها
  2. مقایسه قانونی بودن و نداشتن مشکلات قضایی
  3. مقایسه منابع محتوایی سایر شرکت ها
  4. و…

منابع مورد نیاز برای طراحان وبسایت برای پشتیبانی

منابع مربوط به طراحان وبسایت  ،اغلب شامل منابع یکسان و مشابهی می باشد که در منابع مربوط به ویراستار وجود دارد. تمامی این موارد شامل یک کتابخانه ای از تصاویر ، فونت نوشتاری ، و موارد سمعی و بصری می باشد، و همچنین نرم افزارهای طراحی که برای توسعه وبسایت   مورد نیاز است.

منابع مربوط به توسعه دهندگان برای پشتیبانی

منابع مربوط به انتشار توسعه دهندگان ، شامل سخت افزار های مورد نیاز برای ایجاد و ویرایش کد های وبسایت می باشد.

Website support

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *