10 نکته کپی‌ نویسی برای افزایش بازدید وردپرس

اگر می خواهید کسب و کار خود را بدون زحمت راه اندازی کنید. وردپرس بهترین پلتفرم است، صرف نظر از نوع کسب و کار. پس از ساختن وب سایت خود. « این روش 10 نکته کپی‌ نویسی برای افزایش بازدید وردپرس بهترین گزینه برای تازه کاران می‌باشد. »  طبیعتاً هدف شما افزایش ترافیک به وب سایت خود است. برای موفقیت باید بازدیدکنندگان سایت را به مشتری تبدیل کنید. و اینجاست که کپی رایتینگ وارد می شود.

اما نکته اینجاست که نسخه ها باید تبدیل پسند باشند. این در مورد نوشتن کپی فقط با استفاده از الگوها یا چارچوب خاصی از هر ابزار نیست، در عوض، شما باید خلاقیت خود را به وجود بیاورید و سعی کنید اعتماد ایجاد کنید تا تبدیل بهتری داشته باشید. در ادامه به به صورت کامل به آموزش کپی رایتینگ که توسط تیم سئو کیورد آماده گردیده میپردازیم .

بدون شک، ترکیب خلاقیت با ابزارهایی مانند افزونه های وردپرس می تواند نتایج فوق العاده ای به همراه داشته باشد. در این پست وبلاگ، من قصد دارم 10 نکته برتر کپی رایتینگ را برای چند برابر کردن نرخ بازدید سایت وردپرس شما به اشتراک بگذارم.

چرا 10 نکته کپی‌ نویسی برای افزایش بازدید وردپرس اهمیت دارد؟

آیا سبک کپی رایتینگ بر نرخ تبدیل تأثیر می گذارد؟ پاسخ کوتاه بله است؛ کپی رایتینگ نقش مهمی در تبدیل خوانندگان به مشتری یا جمع آوری سرنخ ایفا می کند.

از آنجایی که این ابزار اصلی ارتباط بین کسب و کار شما و مشتریان است، انتخاب صحیح کلمات می تواند به طور عاطفی مخاطبان شما را به هم متصل کند، نقاط دردناک آنها را برجسته کند و با آنها اعتماد ایجاد کند. به همین دلیل به آموزش 10 نکته کپی‌ نویسی برای افزایش بازدید وردپرس نیاز دارید.

وقتی اعتماد مخاطبان خود را داشته باشید، متقاعد کردن آنها برای اقدام و خرید محصول یا خدماتی که مشکلات آنها را حل می کند آسان تر می شود.

در اصل، کپی رایتینگ موثر کلید ارتباطات تجاری موفق است و می تواند به میزان قابل توجهی بر نرخ تبدیل شما تأثیر بگذارد.

10 نکته برای بهبود فوری افزایش بازدید برای فروشگاه شما، چه در حال نوشتن نسخه ای برای وب سایت، صفحه محصول، صفحه خدمات، صفحه فرود یا آگهی هستید، نکات زیر می تواند به شما کمک کند هر بار در صدر قرار بگیرید.

در صورت نیاز به پشتبانی یا مشاروه میتوانید به قسمت « پشتیبانی سایت » مراجعه نمایید . 

1. با اطمینان خاطر بنویسید

مردم همیشه دوست دارند از کسی که در آن زمینه خاص تخصص دارد بشنوند. برای اینکه شبیه یک حرفه ای در زمینه یا یک موضوع خاص به نظر برسید، با اطمینان کامل بنویسید. با اطلاعات صحیح پاک کنید.

و اطمینان حاصل از تحقیقات عمیق است. چه برای یک مشتری به عنوان یک فریلنسر می نویسید یا تحت یک آژانس کار می کنید، باید قبل از نوشتن کلمه اول تحقیق کافی انجام دهید.

اگر از موضوع اطلاع داشته باشید و مخاطبان خود را درک کنید، به طور خودکار نوشته شما حرفه ای به نظر می رسد. بدیهی است که به تبدیل کمک می کند.

2. گفتگوی دوستانه را حفظ کنید

فرض کنید شما در صنعت خود بهترین هستید و می خواهید توجه کامل مخاطبان هدف خود را به خود جلب کنید. برای این، باید به خوانندگان خود این احساس را بدهید که مبارزه آنها را درک می کنید.

پشتیبانی سایت وردپرسی - طراحی سایت - سئو کیورد

وقتی با لحنی دوستانه صحبت می کنید ممکن می شود. سعی کنید کپی ها را طوری بنویسید که با کسی کنار خود صحبت می کنید. انتخاب کلمه در این مرحله مهم است. به جای انتخاب کلمات رسمی، به سراغ کلمات معمولی تر بروید.

آن را بیشتر محاوره کنید تا خوانندگان بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. این همه در مورد داشتن یک مکالمه دوستانه است.

با انجام این کار، می توانید خوانندگان را متقاعد کنید که اقدام کنند و در نهایت تبدیل برای وب سایت تجاری وردپرس خود را افزایش دهید. پیروی از چارچوب های کپی رایتینگ می تواند کار را برای شما آسان کند. یک چارچوب با ارائه یک ساختار واضح برای هدف قرار دادن و ارتباط با مخاطب ایده آل شما به تسهیل نوشتن کمک می کند.

3. با یک لحن منحصر به فرد بیایید

این آموزش 10 نکته کپی‌ نویسی برای افزایش بازدید وردپرس در قسمت نوع گفتار هم کمک میکند. تا اول  از همه، اصطلاح منحصر به فرد را اشتباه تعبیر نکنید. در اینجا منحصر به فرد بودن فقط مربوط به لحن است. شما مجبور نیستید کلمات منحصر به فردی را برای بیان نظر یا گفته خود انتخاب کنید.

داشتن یک لحن صدای منحصر به فرد در هنگام نوشتن یک کپی مهم ترین چیز برای یک کپی رایتر است. شما را از دیگران متمایز خواهد کرد.

با این حال، در یک روز نمی آید. شما باید بیشتر و بیشتر تمرین کنید تا خارج از چارچوب فکر کنید. این در مورد درست بودن دستوری و یا استفاده از اصطلاحات تخصصی نیست. این در مورد لحنی است که خوانندگان شما را راضی می کند.

می تواند به شدت بر نرخ تبدیل وب سایت تجاری شما تأثیر بگذارد.

4. از اصطلاحات پیچیده استفاده نکنید

زمانی که ما خواسته یا ناخواسته کپی می نویسیم، استفاده از واژه های صنفی و اصطلاحات پیچیده رایج است. کپی رایترها اغلب تصور می کنند که خوانندگان در مورد موضوع آموزش دیده اند و قرار است اصطلاحات پیچیده را درک کنند.

در واقعیت، خوانندگان زمانی که عبارات پیچیده بیش از حد زیادی وجود دارد، گیج می‌شوند یا حتی اذیت می‌شوند، حتی اگر اصطلاحات از کلمات مرتبط با صنعت باشند.

پشتیبانی سایت وردپرسی - طراحی سایت - سئو کیورد

نوشتن ساده همیشه بهترین ایده است. همه چیز را با لحنی ساده و جذاب بنویسید که درک آن را آسان کند.

برای جلوگیری از عبارات پیچیده در محتوا، می توانید از پلتفرم های بررسی گرامری مانند همینگوی برای بررسی نمره خوانایی استفاده کنید. روی کلمات موجود کار کنید و جایگزین های ساده ای پیدا کنید.

به جای اینکه در ابتدا سعی کنید با جملات ساده و عبارات ساده بنویسید، پس از اتمام کار با نسخه ها این کار را انجام دهید و قبل از انتشار آن را ویرایش کنید.

5. نقطه درد خوانندگان خود را بزنید

آیا می دانید خواننده چه زمانی علاقه مند به خواندن یک کپی یا یک قطعه محتوا است؟ تنها زمانی که نسخه شما بتواند به نقطه درد خود برسد.

باید به خاطر داشته باشید که برای گروه خاصی از افراد که مشکل خاصی دارند می نویسید. اگر بتوانید کپی را به گونه ای بنویسید که فوراً نقطه مبارزه افراد مورد نظر را نشان دهد، توجه بهتری به خود جلب خواهید کرد.

در حالی که سعی می کنید نقطه درد را نشان دهید، به دنبال چیزی گسترده نباشید. سراغ چیز خاصی بروید که محصول بتواند آن را حل کند.

به عنوان مثال، اگر در حال نوشتن یک نسخه برای یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ برای وب سایت های وردپرس هستید، سعی کنید USP محصول شما را مشخص کنید. اکثر نرم افزارهای بازاریابی ایمیلی ویژگی های مشترک مشابهی مانند فرم ثبت نام را ارائه می دهند. نوشتن کپی با تمرکز بر آن ویژگی ها کمکی به بهبود تبدیل نمی کند.

در عوض، هنگام تلاش برای متقاعد کردن مشتریان بالقوه، روی قوی ترین ویژگی محصول خود تمرکز کنید. پس از آن یک ویژگی به تدریج بر روی آن ایجاد می شود تا ویژگی های منحصر به فرد و برجسته محصول را ارتقا دهد.

Nelio AB Split Testing Tool برای وردپرس

یک راه عالی برای دیدن اینکه آیا ویژگی ای که در درجه اول تبلیغ می کنید موثر است یا خیر، استفاده از نقشه حرارتی و ابزار تست تقسیم A/B مانند Nelio است.

6. با جملات کوتاه بنویسید

جملات کوتاه می توانند ابزار قدرتمندی برای افزایش تبدیل در کپی رایتینگ شما باشند. با تقسیم کردن پیام خود به تکه های کوچک، درک و تعامل خوانندگان با محتوای خود را آسان تر می کنید.

پشتیبانی سایت وردپرسی - طراحی سایت - سئو کیورد

برای نوشتن جملات کوتاه موثر، روی سادگی و وضوح تمرکز کنید. هر کلمه غیرضروری را حذف کنید و از صدای فعال برای ایجاد جملات قوی و کوبنده استفاده کنید. سعی کنید از طول جملات مختلف برای ایجاد یک ریتم طبیعی در نوشته خود استفاده کنید و روی یک ایده در هر جمله تمرکز کنید تا پیام خود را واضح نگه دارید.

پس از نوشتن کپی در وب سایت وردپرس خود، نوشتن را با Yoast SEO بررسی کنید. این دارای یک جستجوگر طول جمله در ویژگی تجزیه و تحلیل خوانایی است. به راحتی می تواند ایده روشنی در مورد ساختار جمله به شما بدهد.

تست A/B را روی نسخه های خود با طول جملات مختلف انجام دهید و نرخ تبدیل را برای کسب و کار خود بهینه کنید.

7. وعده های غیرواقعی ندهید

به عنوان یک کپی رایتر، مهم است که از دادن قول هایی که نمی توانید به آنها عمل کنید، خودداری کنید. امیدواری بیش از حد می تواند منجر به ناامید شدن مشتریان، از دست دادن فروش و آسیب به اعتبار برند شما شود.

برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، بسیار مهم است که در مورد اینکه محصول یا خدمات شما چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری نمی تواند انجام دهد، صادق باشید. مزایا را اغراق نکنید و ادعاهای نادرست نکنید. این به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود اعتماد کنید و اعتبار ایجاد کنید.

بر برجسته کردن مزایای محصول یا خدمات خود به شیوه ای واقعی و قانع کننده تمرکز کنید. این به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را جذب کنید و به آنچه ارائه می دهید علاقه مند شوید. اگر قولی می دهید، حتما به آن عمل کنید.

بنابراین صادق باشید، روی مزایا تمرکز کنید، انتظارات واقع بینانه تعیین کنید و به وعده های خود برای ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار و دستیابی به موفقیت بیشتر عمل کنید.

8. کلمات کلیدی را محدود کنید

وقتی صحبت از نوشتن اثربخش به میان می‌آید، اغلب بهتر است به جای استفاده بیش از حد، به چند کلمه کلیدی پایبند باشید. استفاده از کلمات کلیدی بیش از حد می تواند باعث شود نوشتن شما اجباری و غیرطبیعی باشد و می تواند نرخ پرش را افزایش دهد.

پشتیبانی سایت وردپرسی - طراحی سایت - سئو کیورد

برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب، با در نظر گرفتن مخاطبان هدف خود شروع کنید. آنها چه کسانی هستند، علایقشان چیست و بیشتر. از عباراتی استفاده کنید که با آنها طنین انداز می شود و نیازها و خواسته های آنها را بیان می کند.
آن را ساده نگه دارید و به چند کلمه کلیدی که به راحتی قابل درک و به خاطر سپردن هستند پایبند باشید. کلمات باید با محصول یا خدمات شما مرتبط باشند. فقط به خاطر آن از کلمات رایج مرسوم استفاده نکنید.

اگر رقیبی دارید که عالی عمل می کند، می توانید نسخه های او را بررسی کنید. بررسی رقبای خود گناهی ندارد.

9. در مورد قیمت گذاری صادق باشید

بازی با قیمت در حین نوشتن نسخه وسوسه انگیز است. در واقع، بسیاری از کپی رایترها این کار را برای جلب توجه اولیه انجام می دهند.

اما اجازه دهید یک چیز را روشن کنم – بازی با قیمت و مخفی کردن هزینه واقعی در واقع باعث کاهش نرخ تبدیل برای وب سایت شما می شود.

همیشه بهتر است هزینه و قیمت دقیق یک محصول را ذکر کنید تا اینکه سعی کنید آن را پنهان کنید. مشتری بالقوه ای که از سایت شما بازدید می کند ممکن است دیگر برنگردد. اگر شما ایده روشنی در مورد قیمت ارائه ندهید احتمالاً او به دنبال چیز دیگری خواهد بود.

10. بر اقدام کردن تاکید کنید

به عنوان یک کپی رایتر، یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که خوانندگان خود را تشویق کنید تا اقدام کنند. چه بخواهید آنها را وادار به خرید یک محصول، ثبت نام در یک سرویس یا به سادگی با محتوای خود درگیر کنید، استفاده از زبانی که آنها را برای برداشتن گام بعدی ترغیب می کند ضروری است.

پشتیبانی سایت وردپرسی - طراحی سایت - سئو کیورد

برای رسیدن به این هدف، باید از فراخوان قوی (CTA) استفاده کنید. خوانندگان شما هرگز نباید در مورد آنچه می خواهید در آینده انجام دهند شک داشته باشند. از زبان واضح و قانع کننده استفاده کنید تا آنها را تشویق کنید تا اقدامی انجام دهند، چه «اکنون بخرید»، «امروز ثبت نام کنید» یا «بیشتر بدانید».

بر مزایایی که از انجام اقدام دریافت خواهند کرد، خواه این کار بسیار زیاد، بهبود سلامتی یا افزایش دانش، تأکید کنید.

ایجاد حس فوریت نیز می تواند در تشویق به اقدام موثر باشد. مردم زمانی که احساس می کنند ممکن است چیزی با ارزش را از دست بدهند، به احتمال زیاد دست به اقدام می زنند. از زبانی استفاده کنید که احساس فوریت ایجاد کند یا FOMO (ترس از دست دادن)، چه با تاکید بر پیشنهادات با زمان محدود یا مهلت های قریب الوقوع.

NotificationX

به عنوان مثال، اگر در حال نوشتن یک نسخه از کمپین هستید، به کمک NotificationX یک تخفیف ارائه دهید که مهلت آن را برجسته کنید. این امر باعث می شود مشتریان شما خرید کنند.

چه مهارت هایی برای نوشتن کپی های جذاب لازم است؟

  • خلاقیت: یک کپی رایتر باید ایده های اصلی و جلب توجه کند.
  • یکدلی: درک نیازها، خواسته ها و خواسته های مخاطب برای ایجاد یک کپی جذاب بسیار مهم است.
  • وضوحنوشتن واضح و مختصر برای جلوگیری از سردرگمی و درک آسان پیام ضروری است.
  • اقناع: کپی متقاعد کننده خواننده را متقاعد می کند که اقدامی انجام دهد، مانند خرید یا اشتراک.
  • تطبیق پذیرییک کپی رایتر باید در نوشتن قالب های مختلف و سازگاری با نیازها و صنعت مشتری همه کاره باشد.

چرا سازگاری کلید ایجاد کپی‌های تبدیل‌پسند است؟

زمانی که نوبت به نوشتن کپی تبدیل پسند برای هر کسب و کاری می رسد، سازگاری بسیار مهم است. این به معنای حفظ یک پیام، لحن و صدای ثابت در تمام مواد بازاریابی شما، ایجاد یک پیام تجاری منسجم و واضح است که با مخاطبان هدف شما طنین انداز می شود.

یکنواختی به ایجاد اعتماد با مخاطبان کمک می کند، زیرا نشان می دهد که شما قابل اعتماد، قابل اعتماد هستید و پشت آنچه می گویید ایستاده اید. همچنین آگاهی از برند را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود مردم راحت‌تر برند شما را به خاطر بسپارند و شما را نسبت به رقبا انتخاب کنند.

ارتباط شفاف نیز ضروری است، و ثبات تضمین می کند که مخاطبان شما ارزش پیشنهادی برند شما، آنچه را که ارائه می دهید و آنچه شما را منحصر به فرد می کند را درک می کنند. این امر تصمیم گیری برای تبدیل را برای آنها آسان تر می کند.


بنابراین، نکاتی دارید که می تواند به شما کمک کند تا نرخ تبدیل وب سایت کسب و کار وردپرس خود را چند برابر کنید. با این حال، اجرای همه این ایده ها به یکباره می تواند دشوار باشد، به خصوص که صنایع مختلف و گروه های مخاطب نیازهای منحصر به فردی دارند.

برای موفقیت، مهم است که در هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود، در نظر بگیرید که مخاطب هدف شما چه فکری می کند. همچنین باید تست A/B را امتحان کنید، به این معنی که استراتژی‌های مختلف را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک بهتر عمل می‌کنند و کدام یک نه.

با انجام این کار می توانید متوجه شوید که برای بهبود سایت کسب و کار وردپرس خود و فروش بیشتر باید چه تغییراتی ایجاد کنید.

10 نکته کپی‌نویسی برای افزایش تبدیل وردپرس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *