نحوه اضافه کردن چت بات در وردپرس (گام به گام)

آموزش اضافه کردن چت بات در وردپرس (صفرتا صد)


آیا به دنبال اضافه کردن چت بات در وردپرس هستید؟ امروزه چت بات ها برنامه های هوش مصنوعی میباشند. که می توانند با بازدیدکنندگان وب سایت شما صحبت کنند. افزودن یک ربات چت به وب سایت شما می تواند به شما در ارائه پشتیبانی فوری مشتری، ایجاد سرنخ و بهبود تجربه کاربر کمک کند. در این مقاله نحوه افزودن آسان چت بات در وردپرس را به صورت گام به گام به شما نشان خواهیم داد.

چت بات وردپرس  chat bot چیست؟

چت بات یک برنامه کامپیوتری است که از رابط چت برای صحبت با بازدیدکنندگان وب سایت شما استفاده می کند. وقتی از افزونه چت زنده استفاده می کنند، دقیقاً مانند تیم پشتیبانی مشتری شما رفتار می کند.

با این حال، اگرچه چت زنده یک مکالمه بی‌درنگ بین مشتری و کارکنان پشتیبانی شما است، چت‌بات‌ها خودکار هستند. این بدان معنی است که آنها فقط می توانند پاسخ هایی را که شما برای آنها برنامه ریزی کرده اید ارائه دهند.

به عنوان مثال، یک چت ربات خدمات مشتری می تواند به سؤالات مربوط به محصولات یا خدمات پاسخ دهد، مشکلات را عیب یابی کند و توصیه هایی را ارائه دهد. به همین ترتیب، یک چت ربات مراقبت های بهداشتی ممکن است به سؤالاتی در مورد شرایط سلامت پاسخ دهد، یادآوری های قرار را ارائه دهد و بیماران را با پزشکان ارتباط دهد.

 

در صورت نیاز به پشتیانی سایت یا رفع مشکلات با ما تماس بگیرید.

 

وب سایت شرکت چت زنده

چرا باید از چت بات در وردپرس استفاده کنید؟

افزودن ربات چت به سایت وردپرسی به شما این امکان را می دهد که پشتیبانی مشتری 24 ساعته را به بازدیدکنندگان سایت خود ارائه دهید، حتی زمانی که تیم پشتیبانی شما در دسترس نیست.

این باعث کاهش تعداد بلیط های پشتیبانی در وب سایت شما و بهبود تجربه کاربری می شود. همچنین می‌توان از چت‌بات‌ها برای خودکارسازی سایر وظایف پشتیبانی مشتری مانند پاسخ به سؤالات متداول، ارائه پشتیبانی محصول و رفع مشکلات کوچک استفاده کرد.

این باعث صرفه جویی در زمان می شود و به تیم شما اجازه می دهد تا روی مشکلات پیچیده تری تمرکز کند. اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، می توانید از چت بات نیز برای اطلاع از علایق مشتری استفاده کنید و از آنها در مورد نیازهایشان سوال کنید. سپس ربات چت می تواند به درخواست های مشتری پاسخ دهد و معامله را ببندد.

با این اوصاف، بیایید ببینیم که چگونه به راحتی یک چت بات در وردپرس اضافه کنیم، مرحله به مرحله. ما دو روش مختلف را پوشش می‌دهیم، و می‌توانید از پیوندهای سریع زیر برای رفتن به روشی که می‌خواهید استفاده کنید استفاده کنید.

 

حساب HubSpot خود را ایجاد کرده یا وارد آن شوید

 

آموزش اضافه کردن چت بات HubSpot در وردپرس (رایگان) :

 

اگر به دنبال راهی رایگان و آسان برای ایجاد و اضافه کردن چت بات هستید. می توانید از این روش استفاده کنید. HubSpot یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) عالی است که با مجموعه ای از ابزارها برای فروش، خدمات مشتری، بازاریابی و مدیریت محتوا ارائه می شود.

حتی به شما امکان می دهد با استفاده از سازنده رایگان چت بات ما با بازدیدکنندگان وب سایت خود مکالمات خودکار ایجاد کنید. ابتدا باید افزونه HubSpot را در وب سایت خود نصب و فعال کنید. برای دستورالعمل های دقیق، ممکن است بخواهید راهنمای مبتدیان ما را در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس بررسی کنید.

پس از فعال سازی باید مراجعه کنید HubSpot تب منو از نوار کناری مدیریت وردپرس و آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا یک حساب HubSpot ایجاد کنید. اگر قبلاً یک حساب کاربری دارید، به سادگی روی پیوند “ورود به سیستم” در پایین کلیک کنید.

 

هنگامی که مشخصات خود را ارائه کردید و برای حساب جدید خود رمز عبور تعیین کردید، HubSpot از شما می پرسد که در چه صنعتی کار می کنید. به سادگی صنعت مورد نظر خود را از منوی کشویی انتخاب کنید و روی دکمه Next کلیک کنید.

 

در صورت نیاز به طراحی سایت وردپرسی یا باز طراحی با ما  پشتیبان سئو کیورد تماس بگیرید.

 

 

صنعت خود را اضافه کنید و روی یک دکمه کلیک کنید

 

در مرحله بعد، HubSpot یک حساب کاربری جدید برای شما ایجاد می کند و سپس از شما می خواهد که آن را به سایت وردپرس خود پیوند دهید. از اینجا، به سادگی روی دکمه “اتصال به وب سایت” کلیک کنید.

 

وب سایت خود را به HubSpot متصل کنید

 

اکنون زمان آن است که شروع به ایجاد ربات چت خود کنید. برای این کار مراجعه کنید HubSpot » چت زنده از داشبورد وردپرس خود و روی دکمه “ایجاد جریان چت” کلیک کنید.

 

روی دکمه Create Chat Flow کلیک کنید

 

این شما را به صفحه بعدی می برد، جایی که می توانید هر یک از قالب های چت بات از پیش ساخته شده را انتخاب کنید. به طور پیش‌فرض، HubSpot به شما امکان می‌دهد یک ربات دربان، ربات صلاحیت رهبری، ربات جلسه، ربات بلیط، ربات آفلاین یا حتی یک ربات چت را از ابتدا بسازید.

در این آموزش یک Ticket Bot ایجاد می کنیم. به سادگی جریان چتی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید و سپس روی دکمه “ادامه در HubSpot” کلیک کنید تا به جلو حرکت کنید.

 

یک الگوی ربات انتخاب کنید

 

سپس به حساب HubSpot خود هدایت خواهید شد، جایی که بقیه ربات چت خود را ایجاد خواهید کرد. از اینجا روی دکمه Next کلیک کنید تا به جلو حرکت کنید.

 

در وب سایت HubSpot روی Next کلیک کنید

 

در مرحله بعد باید زبان چت بات خود را از لیست کشویی انتخاب کنید. می توانید تنظیمات دیگر را به همان شکلی که هستند رها کنید و روی دکمه Create کلیک کنید.

 

زبان چت بات را انتخاب کنید

 

اکنون قالب شما در سازنده چت بات باز می شود، جایی که می توانید جریان چت را تغییر دهید. به سادگی روی تب گزینه ها در پاسخ ربات کلیک کنید و پیوند ویرایش را انتخاب کنید.

با این کار تنظیمات عمل در ستون سمت چپ باز می شود، جایی که می توانید نام و متن عمل را تغییر دهید.

در HubSpot، یک عمل مرحله ای از یک مکالمه ربات چت است که وظیفه خاصی را انجام می دهد، مانند پرسیدن سؤال یا ارسال پاسخ. اولین اقدام چت بات شما اولین سوالی است که برای بازدید کننده سایت ارسال می شود.

 

تنظیمات عملکرد چت بات را پیکربندی کنید

 

سپس، به بخش «پاسخ‌های بازدیدکنندگان سایت شما» بروید و تمام پاسخ‌های سریعی که بازدیدکننده شما احتمالاً به این سؤال می‌دهد را یادداشت کنید.

به عنوان مثال، یک بازدیدکننده ممکن است از شما بپرسد که چگونه محصول خود را خریداری کنید، یا ممکن است بخواهد خطایی را که در وب سایت شما با آن مواجه می شود گزارش دهد.

 

پاسخ های سریع را به مشتریان اضافه کنید

 

سپس به بالا رفته و به تب If/Then Branches بروید. از اینجا، باید تصمیم بگیرید که اگر مشتری با یکی از پاسخ‌های سریعی که شما اضافه کرده‌اید پاسخ دهد، چت ربات شما چه اقدامی انجام خواهد داد.

برای مثال، اگر می‌خواهید ربات چت شما هر بار که کاربر نمی‌تواند یک ایمیل تأیید با اعتبار دریافت کند، تیکت‌های پشتیبانی را باز کند، گزینه « ایجاد تیکت » را از منوی کشویی انتخاب کنید.

پس از آن، به سادگی روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات عملکرد ذخیره شوند.

 

یک اقدام پاسخ مشتری را انتخاب کنید

 

پس از آن، می‌توانید بقیه تنظیمات جریان چت را به حال خود رها کنید یا به ویرایش اعمال مختلف ربات چت خود ادامه دهید. اکنون Chatbot یک بلیط پشتیبانی برای تمام پاسخ‌های سریعی که به اعلان اقدام اضافه کرده‌اید ایجاد می‌کند.

سپس از بالا به تب “هدف” بروید. در اینجا، باید انتخاب کنید که ویجت چت بات کجا در وب سایت شما ظاهر شود. اگر می‌خواهید ربات چت شما در هر صفحه وب‌سایت شما ظاهر شود، می‌توانید این تنظیمات را به همان شکلی که هستند رها کنید.

با این حال، اگر می‌خواهید چت بات را در صفحات خاصی مخفی کنید، باید روی پیوند «افزودن قانون حذف» کلیک کنید. با این کار قانون دیگری باز می شود که در آن می توانید به سادگی URL صفحه ای را که می خواهید چت بات را پنهان کنید در فیلد سمت راست اضافه کنید.

 

تنظیمات هدف را پیکربندی کنید

 

پس از اتمام، به بخش «اطلاعات و رفتار بازدیدکنندگان» بروید. در اینجا، می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید چت ربات برای کدام بازدیدکنندگان ظاهر شود.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید فقط بازدیدکنندگانی که بخشی از لیست مخاطبین شما هستند، بتوانند چت بات شما را ببینند، می‌توانید گزینه «بازدیدکننده» را از منوی کشویی سمت چپ و گزینه «آیا مخاطب» را در قسمت سمت راست انتخاب کنید. .

بعد، روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید و به تب “نمایش” بروید.

قانون حذف و قانون رفتار را اضافه کنید

 

از اینجا می توانید یک آواتار برای چت بات خود آپلود کنید و نام آن را تغییر دهید. در مرحله بعد، بخش «Chat View Behavior» را گسترش دهید و وضعیت پیش‌فرض ربات چت را در صورت برآورده شدن محرک‌ها انتخاب کنید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید پیام خوشامدگویی ربات شما بلافاصله به محض بازدید شخصی از وب سایت شما ظاهر شود، می توانید گزینه «باز کردن پیام خوشامدگویی به عنوان اعلان» را انتخاب کنید.

اگر «فقط نمایش راه‌انداز چت» را انتخاب کنید، بازدیدکنندگان باید روی ربات چت شما کلیک کنند تا پیام‌های آن را ببینند. با این حال، اگر می خواهید ربات چت تنها زمانی ظاهر شود که اپراتور ملاقات کند، می توانید گزینه سوم را انتخاب کنید.

 

رفتار نمایش چت را پیکربندی کنید

 

در مرحله بعد، به پایین بروید و لانچر ظاهر ربات چت خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید چت بات خود را به محض خروج بازدیدکنندگان از سایت شما نمایش دهید، گزینه On Intent to Exit را انتخاب کنید.

با این حال، شما همچنین می توانید درصد صفحات پیمایش شده یا دقیقه های صرف شده در وب سایت خود را به عنوان محرک انتخاب کنید.

در مرحله بعد، می‌توانید برای پیکربندی تنظیمات نمایش چت برای تلفن‌های همراه، به تب Mobile بروید. پس از اتمام کار، به سادگی روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.

 

یک راه‌انداز ربات چت را انتخاب کنید

 

اکنون، برای پیکربندی تنظیمات کلی مانند تأخیر متن پیام، زمان پایان جلسه، پیام خطای عمومی، زبان ربات، در دسترس بودن و غیره، از بالا به تب گزینه ها بروید.

سپس روی دکمه Save کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود. در نهایت، سوئیچ در بالا را تغییر دهید تا ربات چت خود را در وب سایت خود فعال کنید.

 

ربات چت HubSpot را ذخیره کنید

 

اکنون، می توانید از سایت وردپرس خود دیدن کنید تا چت بات خود را در حال عمل ببینید. این چیزی است که سایت آزمایشی ما به نظر می رسد.

 

پیش نمایش ربات چت HubSpot

اضافه کردن چت بات هوش مصنوعی در وردپرس (سایت های چند زبانه) :

 

اگر به دنبال گزینه های سفارشی سازی بیشتر چت بات هستید. یا یک وب سایت چند زبانه دارید، این روش برای شما مناسب است. با اضافه کردن چت بات می توانید به راحتی  هوش مصنوعی به سایت وردپرس خود اضافه کنید. این بهترین نرم افزار چت بات مجهز به هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد ربات های چت را با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن ایجاد کنید.

ابتدا باید نصب و فعال کنید افزونه ChatBot رایگان است. برای دستورالعمل های دقیق، لطفا راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید. بعد از فعال سازی مراجعه کنید چت ربات روی تب Menu از نوار کناری مدیریت وردپرس کلیک کنید و روی دکمه “پیوند حساب” کلیک کنید.

 

روی دکمه Connect Account کلیک کنید

 

با این کار وب سایت ChatBot در یک پنجره جدید باز می شود، جایی که باید اعتبار ورود خود را وارد کرده و روی دکمه “ورود به سیستم” کلیک کنید. با این حال، اگر هنوز یک حساب ChatBot ندارید، به سادگی روی پیوند “ثبت نام رایگان” در بالا کلیک کنید.

 

وارد حساب کاربری چت بات خود شوید

 

این شما را به صفحه جدیدی هدایت می کند که در آن باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید و نام حساب و رمز عبور خود را وارد کنید. پس از اتمام، فقط روی دکمه “ایجاد حساب” کلیک کنید.

 

یک حساب چت بات ایجاد کنید

 

با ایجاد حساب کاربری، به داشبورد وردپرس خود هدایت خواهید شد. اکنون سایت وردپرس خود را با موفقیت به ChatBot.com متصل کرده اید.

اکنون، برای شروع ایجاد ربات چت خود، کافیست روی دکمه «برو به داشبورد» کلیک کنید.

 

روی دکمه Go to Dashboard کلیک کنید

 

سپس به داشبورد حساب ChatBot خود هدایت خواهید شد. از اینجا روی دکمه “ایجاد ربات” در بالا کلیک کنید تا فرآیند شروع شود.

 

روی دکمه Create Bot کلیک کنید

 

این شما را به صفحه “ایجاد یک داستان جدید” می برد، جایی که باید نوع ربات چت مورد نظر خود را برای ایجاد انتخاب کنید.

به طور پیش فرض، ChatBot به شما امکان می دهد یک ربات خدمات مشتری، ربات درخواست شغل، ربات تولید سرنخ، ربات پرسش و پاسخ، ربات فروش و موارد دیگر ایجاد کنید.

با این حال، می‌توانید گزینه «ساخت از ابتدا» را نیز برای ایجاد یک ربات انتخاب کنید. در این آموزش یک ربات خدمات مشتری ایجاد می کنیم.

 

یک الگوی ربات خدمات مشتری انتخاب کنید

 

با این کار الگوی ربات خدمات مشتری از پیش ساخته شده روی صفحه نمایش شما باز می شود. از اینجا، می‌توانید با کلیک بر روی برگه‌های «پاسخ ربات» در جریان چت، یک جریان مکالمه برای ربات چت خود ایجاد کنید.

با این کار یک درخواست بر روی صفحه نمایش باز می شود، که در آن می توانید پاسخ های چت و پاسخ های سریع مانند متن، تصاویر و دکمه ها را با کشیدن و رها کردن بلوک ها در اعلان اضافه کنید. پس از اتمام کار، به سادگی پاسخ ربات را اضافه کنید و روی دکمه ذخیره و بستن در بالا کلیک کنید.

 

پاسخ ربات را اضافه کنید

 

در صورت تمایل، می‌توانید با کلیک روی دکمه «افزودن فیلتر» در اعلان، فیلترهای سفارشی را با پاسخ ربات چت اضافه کنید.

با این کار یک منوی کشویی باز می شود که در آن می توانید انتخاب کنید کدام فیلتر به پاسخ ربات چت شما اضافه شود، از جمله:

  • پیام: با سفارشی کردن پاسخ‌ها به پیام کاربر، مکالمه را شخصی کنید.
  • نتیجه: با فیلتر کردن پیام هایی که امتیاز پایینی دارند، از مکالمات نامربوط جلوگیری کنید.
  • شکست: با فیلتر کردن پیام هایی که احتمالاً منجر به شکست می شوند، دقت ربات چت را بهبود بخشید. این می تواند از ارائه اطلاعات نادرست یا گمراه کننده توسط ربات چت جلوگیری کند.
  • پست الکترونیک: آدرس‌های ایمیل نامعتبر را حذف کنید یا کاربران را از طریق ایمیل‌هایشان آدرس دهید.
  • نام: یک تجربه کاربری شخصی ایجاد کنید یا پیام‌هایی را که حاوی نام‌های خاصی هستند مسدود کنید.
  • نام کاربری: پیام هایی که حاوی نام های کاربری خاصی هستند را فیلتر کنید.
  • ذوب: برای کاربرانی که از ابزار خاصی استفاده می کنند پیام های خاصی ایجاد کنید.
  • زبان: نوشتن پیام به زبان های خاص برای وب سایت های چند زبانه.
  • واحد زمان: پیام ها را با توجه به منطقه زمانی مربوطه فیلتر کنید.

علاوه بر این، می توانید پیام های خاصی را برای کاربران در مناطق و کشورهای مختلف ایجاد کنید. اگر مخاطب جهانی زیادی دارید، این می تواند مفید باشد.

 

یک فیلتر برای پاسخ اضافه کنید

 

در مرحله بعد، شما همچنین می توانید منطق شرطی را برای پاسخ فیلتر شده تعیین کنید. پاسخی که ایجاد می‌کنید تنها در صورتی توسط ربات چت مورد استفاده قرار می‌گیرد که مشتری که با آن تعامل دارد با فیلتر مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر یک وب سایت چند زبانه دارید و می خواهید یک ربات چت برای زبان های مختلف ایجاد کنید، می توانید از فیلتر “Language” استفاده کنید.

پس از انجام این کار، گزینه “=برابر” را به عنوان شرط انتخاب کنید و سپس نام زبان را تایپ کنید. سپس می توانید پاسخی را به زبانی که انتخاب کرده اید اضافه کنید. در مثال ما، زمانی که کاربر یک پرس و جو را به زبان ایتالیایی در ربات چت تایپ می کند، ربات چت پاسخ ایتالیایی را که با استفاده از این فیلتر ایجاد کرده ایم به آنها نشان می دهد.

 

مقدار فیلتر را اضافه کنید

 

پس از اتمام افزودن فیلتر، به سادگی روی اعمال فیلتر کلیک کنید. پس از آن، همچنین می توانید از دکمه “+” برای اضافه کردن بلوک های مختلف به جریان چت خود استفاده کنید. این یک اعلان باز می کند که در آن می توانید هر بلوک مورد نظر خود را انتخاب کنید، از جمله:

  • ورودی کاربر: پیام های کاربر را اضافه کنید که باعث پاسخ ربات می شود.
  • دستورالعمل ها: سوالات متداول و پاسخ آنها را در این مجموعه اضافه کنید.
  • پیوست را وارد کنید: به کاربران اجازه دهید فایل‌ها را در یک مکالمه مداوم با ربات چت پیوست کنند.
  • پاسخ ربات: پاسخ ربات چت را به یک سوال اضافه کنید.
  • عقب نشینی: از مشاهده تعاملات قبلی با ربات توسط کاربران جلوگیری کنید.
  • عقب نشینی کردن: هر زمانی که ربات چت شما نتواند پرس و جوی کاربر را با هر پاسخ ربات چت مطابقت دهد، یک پیام عمومی نمایش دهید یا اقدامی را آغاز کنید.
  • جریان: سناریوهای پاسخ ربات چت پیچیده را بصری سازماندهی کنید.
  • افزودن به کلیپ: همه کاربران را بر اساس داده های کاربر به گروه های مختلف تقسیم کنید.
  • حذف از بخش: کاربران را از یک بخش خاص حذف کنید.
  • تنظیم ویژگی: ذخیره اطلاعات در مورد کاربران
  • هدف را تگ کنید: مکالمه را به عنوان رسیدن به هدف علامت گذاری کنید.

همچنین می‌توانید متنی از مکالمه را به آدرس ایمیل ارسال کنید یا مکالمات ربات‌های مختلف را با کلمات کلیدی و عبارات برچسب‌گذاری کنید.

 

یک بلوک پرسش و پاسخ به جریان چت خود اضافه کنید

 

برای مثال، اگر گروه سؤالات متداول را انتخاب کنید، در صفحه شما باز می شود، جایی که اکنون می توانید سؤالات رایج پشتیبانی مشتری و پاسخ های آنها را اضافه کنید.

سپس ربات چت شما از این پاسخ ها برای پاسخ به سوالات مشتریان در وب سایت شما استفاده می کند.

 

سوالات متداول را اضافه کنید

 

در مرحله بعد، روی تب Bot Response “Main Menu” کلیک کنید تا اعلان ممنوعیت باز شود. در اینجا، می‌توانید دکمه‌هایی را برای تمام خدماتی که ربات چت شما می‌تواند با استفاده از بلوک دکمه ارائه دهد، اضافه کنید.

در مرحله بعد، روی هر بلوک دکمه کلیک کنید تا تنظیمات آن باز شود و جایی که می‌خواهید دکمه را به کاربران هدایت کند، پیکربندی کنید.

برای مثال، می‌توانید به کاربران اجازه دهید تا با تعیین نوع دکمه به‌عنوان «برو به مسدود کردن»، به پاسخ ربات چت به سؤالات متداولی که ایجاد کرده‌اید هدایت شوند. سپس، بلوک «پرسش‌های متداول» را از منوی کشویی «برو به» انتخاب کنید و روی دکمه «ذخیره تنظیمات» کلیک کنید.

 

منوی اصلی ربات پاسخگو را پیکربندی کنید

 

به غیر از پرسش‌های متداول، می‌توانید دکمه‌هایی را نیز ایجاد کنید تا کاربران را به ثبت‌نام در خبرنامه، صفحه تماس با ما، پیشنهادات تخفیف و موارد دیگر هدایت کنید. پس از انجام، فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود، روی دکمه “انتشار” در بالا کلیک کنید.

 

ربات را مستقر کنید

اکنون یک اعلان روی صفحه نمایش شما باز می شود و از شما می خواهد که نامی برای چت بات خود ارائه دهید. پس از وارد کردن جزئیات، به سادگی بر روی دکمه “تأیید” کلیک کنید تا چت بات خود را مستقر کنید.

 

ربات چت را ذخیره کنید

 

بعد، از داشبورد وردپرس خود دیدن کنید و به آن بروید چت ربات تب، جایی که اکنون متوجه خواهید شد که بخش “انتخاب ربات” روی صفحه نمایش قابل مشاهده است.

توجه: به خاطر داشته باشید که بین ایجاد ربات چت شما و ظاهر شدن آن در داشبورد وردپرس شما 3 تا 4 ساعت طول می کشد. اکنون، فقط رباتی را که ایجاد کرده اید از منوی کشویی انتخاب کنید.

در مرحله بعد، اگر نمی‌خواهید افرادی که از تلفن‌هایشان از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، نتوانند ربات چت را ببینند، سوئیچ «پنهان کردن گپ در تلفن همراه» را روی «روشن» قرار دهید.

 

یک چت بات به سایت خود اضافه کنید

 

همچنین اگر می‌خواهید ربات چت فقط مختص اعضای شما باشد، می‌توانید گزینه «پنهان کردن گپ برای بازدیدکنندگان مهمان» را روی «روشن» تغییر دهید.

در نهایت روی دکمه «افزودن به سایت» کلیک کنید. اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا چت بات خود را در عمل مشاهده کنید.

 

پیش نمایش چت بات

دارای قالب‌های چت زنده از پیش ساخته شده، چت بلادرنگ، کانال‌های پشتیبانی متعدد، پاسخ‌های آماده، اسکریپت‌های چت، تجزیه و تحلیل چت و موارد دیگر است. علاوه بر این، با ابزارهایی مانند WooCommerce، HubSpot، ChatBot، Constant Contact و Mailchimp ادغام می شود.

برای دستورالعمل های دقیق، آموزش گام به گام ما را در مورد نحوه افزودن چت زنده رایگان در وردپرس بررسی کنید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه به راحتی چت بات را به وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی بهبود سفر مشتری در WooCommerce و انتخاب های برتر ما برای بهترین نرم افزار چت ویدیویی برای مشاغل کوچک بررسی کنید.

منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *