عملکرد وردپرس

عملکرد وردپرس


سلام.ما در تیم سئو کیورد تلاش داریم تا در حوزه سئو سایت مقاله جدیدی را با نام نکات عملکرد وردپرس توسط کارشناسان مشهور وردپرس ارائه دهیم.امیدوارم از این مقاله لذت کافی را ببرید.

 

بر کسی پوشیده نیست که وقتی صحبت از وردپرس می شود، سرعت اهمیت دارد. ایفای نقشی حیاتی در تعیین رتبه بندی جستجو و تجربه کاربری که ارائه می کنید، حفظ عملکرد بهینه، همچنان یک چالش حیاتی برای بسیاری از کاربران وردپرس است.

البته، ابزارها، تکنیک‌ها و استراتژی‌های بی‌شماری وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا سایت خود را برای عملکرد بهینه کنید، اما با بخش‌های بسیار متحرک به وب‌سایت متوسط، به‌روزرسانی‌های معمولی تم، افزونه‌ها و فایل‌های اصلی را نیز در نظر نمی‌گیریم. همه چیز اغلب می تواند مانند یک نبرد سربالایی دائمی به نظر برسد.

برای کمک به شما، ما به تیمی متشکل از توسعه دهندگان، طراحان و متخصصان بهینه سازی خبره وردپرس مراجعه کردیم و از آنها نکات عملکردی برتر را خواستیم.این چیزی است که آنها به ما گفتند: سئو سایت

راه حل های برطرف کردن مشکلات رایج وردپرس

میزبانی بهینه شده را انتخاب کنید

Remkus de Vries یک کهنه کار وردپرس با تجربه از هلند است که علاقه زیادی به بهینه سازی عملکرد دارد.

در میان بسیاری از نکات ارزشمندی که او با ما در میان گذاشت، این یادآوری در مورد اهمیت انتخاب هاستینگ مناسب قطعا ارزش تکرار دارد:

آنچه را که با هاستینگ پرداخت می کنید دریافت می کنید. اگر ارزان ترین طرح ممکن یا حتی نزدیک به آن را دریافت می کنید، می توانید مطمئن باشید که سایت شما در یک محیط میزبانی بهینه اجرا نمی شود.

این در یک نقطه به شما آسیب می رساند. از آنجایی که سرعت یک عامل رتبه بندی شناخته شده است، برای به دست آوردن بهترین چیزی که ممکن است هزینه کنید، کاملاً سودمند است.

اگر به دنبال توصیه هایی برای میزبانی بهینه شده وردپرس هستید، ممکن است بخواهید بررسی های ما را در مورد شرکت های زیر بررسی کنید:

همچنین می توانید راهنمای ما را در مورد پنج گزینه مدیریت میزبانی وردپرس برای سال 2023 بررسی کنید

پشتیبانی سایت وردپرسی - طراحی سایت - سئو کیوردادامه مقاله در زیر : سئو سایت

در مورد تم های وردپرس تکالیف خود را انجام دهید

کوین دیوید یک توسعه دهنده وردپرس مستقر در کالیفرنیا است که در ایجاد قالب های وردپرس واکنش گرا و سریع تخصص دارد.

دیوید به اهمیت انجام احتیاط لازم در هنگام انتخاب موضوع جدید اشاره می کند و توصیه های زیر را به WPLift ارائه می دهد:

وقتی صحبت از عملکرد به میان می آید، فکر می کنم بزرگترین چالش ،درک نحوه نصب و استفاده صحیح از تم ها است.

بسیاری از کاربران متوجه نیستند که یک تم ضعیف نصب شده می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد سایت وردپرس آنها داشته باشد.

نکته اصلی من این است که مطمئن شوید قبل از نصب، موضوع را به طور کامل بررسی کرده اید. بررسی کنید که آیا با آخرین نسخه وردپرس سازگار است یا خیر، و به یاد داشته باشید که بررسی ها را بخوانید.

همچنین مهم است که تم های خود را به روز نگه دارید و تم هایی را که دیگر استفاده نمی کنید حذف کنید تا بهترین عملکرد را تضمین کنید.

Headless WordPress

به وردپرس Headless مهاجرت کنید

Pixylo یک آژانس وب است که متخصص در تبدیل وب‌سایت‌های بی‌درخشش به دارایی‌های دیجیتالی ارزشمند و با کارایی بالا است، بنابراین می‌توانید بگویید که آنها چیزهایی درباره بهینه‌سازی عملکرد وردپرس می‌دانند.

وقتی برای مشاوره با تیم تماس گرفتیم، آنها مشتاق بودند که همه چیز را در مورد وردپرس  به ما بگویند.

«متداول ترین مسئله ای که ما در مورد عملکرد می بینیم همیشه مربوط به تصاویر است.

با ظهور فرمت‌های تصویری جدید و مواردی مانند فشرده‌سازی، بارگذاری تنبل و شبکه‌های تحویل محتوا که باید در نظر گرفته شود، پرداختن به آن بسیار سخت می‌شود.

با وردپرس Headless، می‌توانید بهترین‌های هر دو دنیا را داشته باشید، با استفاده از وردپرس صرفاً به عنوان یک CMS در حالی که از فناوری جدید و سریع مانند Nextjs در قسمت جلویی (رو به کاربر) استفاده می‌کنید.

شرکت هایی مانند Backlinko در حال حاضر از وردپرس Headless استفاده می کنند. وب سایت آنها یک مثال عالی از تفاوت آن در عملکرد است.

بهترین بخش این است که مهاجرت به وردپرس بدون هد می‌تواند یک فرآیند بسیار روان باشد، بنابراین نیازی نیست زمان زیادی را صرف بهبود سرعت سایت خود کنید.

سرعت صفحه خود را با کش افزایش دهید

Nathan D’Mello یک متخصص وردپرس و مدیر محصول فعلی در Newfold Digital است، شرکتی که پشت بسیاری از برندهای وب معروف مانند Bluehost، Hostgator و Domain.com قرار دارد.

در مورد بهبود سرعت صفحه، استفاده از ابزارهای کش را برای کاهش زمان بارگذاری هر صفحه توصیه می کند.

او توضیح می دهد:

«تصور کنید که یک وبلاگ شلوغ با بازدیدکنندگان زیادی را میزبانی می‌کنید، و سرور مجبور است هر بار که کسی از آن بازدید می‌کند، صفحه‌ای را در حال تولید ایجاد کند. این امر زمان بارگذاری صفحه را کند می کند، اما با فعال کردن حافظه پنهان، سرور نسخه ایستا از صفحه را ذخیره می کند و در عوض آن را ارائه می دهد که سریعتر است و به کاهش بار سرور کمک می کند.

برای استخدام کش صفحه، ناتان ابزارهای زیر را توصیه می کند:

می‌توانید 10 افزونه برتر ذخیره‌سازی وردپرس را در اینجا بررسی کنید.

عملکرد وردپرس یک کار مداوم است

Paul Olorunrantimi یک توسعه دهنده مستقل وردپرس و متخصص Elementor از کلمبوس، جورجیا است.

پل به ما یادآوری می‌کند که اگرچه افزودن افزونه‌های کش و سایر ابزارها مهم است، اما این موردی برای تنظیم و فراموش کردن آن نیست.

“کلید این است که به طور مداوم بر سرعت و کارایی وب سایت نظارت و بهبود بخشد.” پل می گوید. اکوسیستم وردپرس به طور مداوم در حال تکامل است و همانطور که سایت شما با محتوا و افزونه های بیشتر رشد می کند، نظارت و بهبود سرعت و کارایی وب سایت ضروری است.

نظارت مستمر می تواند به شناسایی و حل مشکلات عملکرد قبل از تبدیل شدن به مشکلات اساسی کمک کند. این شامل استفاده از ابزارهایی برای اندازه گیری سرعت وب سایت، بررسی منظم گزارش های سرور و انجام ممیزی های منظم وب سایت می شود. علاوه بر این، پیاده‌سازی تکنیک‌های بهینه‌سازی عملکرد، مانند استفاده از افزونه‌های کش، کاهش اندازه تصویر و به حداقل رساندن استفاده از افزونه‌های سنگین، می‌تواند به بهبود سرعت و کارایی وب‌سایت نیز کمک کند.»

رمکوس دی وریس موافق است.

“همه چیز را تست کنید.” او می گوید. اگر چیزی را در موضوع خود تغییر داده اید. بررسی کنید چه تاثیری دارد. اگر افزونه ای اضافه می کنید یا تنظیماتی را تغییر می دهید، تأثیر آن ها را نیز بررسی کنید.

ساده‌ ترین هست، اگرچه نه کامل‌ترین راه برای انجام این کار، ایجاد گزارش Lighthouse است. می توانید این کار را در مرورگر خود با رفتن به Inspect – Lighthouse انجام دهید.

توصیه های تخصصی در مورد عملکرد وردپرس

با صحبت با رمکوس دی وریس، کوین دیوید، تیم پیکسیلو، ناتان دیملو و پل اولورونرانتیمی، یک چیز مشخص می شود:

در حالی که عملکرد وردپرس بسیار مهم است، اما پیچیده نیست.

هاستینگ با کیفیت برتر، یک تم سبک و یک افزونه ذخیره سازی صفحه جامد را انتخاب کنید، تا پیش از این پیشرفت چشمگیری در افزایش سرعت سایت وردپرس خود داشته باشید.

از آنجا، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تغییراتی که ایجاد می‌کنید و نحوه تأثیر آن‌ها بر عملکرد، توجه دقیق داشته باشید، و به محض بروز هر مشکلی رسیدگی کنید.

برای درک بهتر عملکرد سایت و نحوه تسلط بر آن، به راهنمای دقیق ما برای بهینه سازی موارد حیاتی وب سایت مراجعه کنید.

 

 

منابع و مواخذ محتوای نکات عملکرد وردپرس توسط کارشناسان مشهور وردپرس

WordPress performance tips from renowned WordPress experts

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *