پشتیبانی وبسایت

پشتیبانی وبسایت


سلام. محمد مهدی حسن زاده هستم از تیم دیجیتال مارکتینگ سئوکیوورد دات کام. با معرفی یک مقاله جدید با عنوان {پشتیبانی وبسایت} در خدمت شما هستیم.

امیدوارم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

 

در سئوکیورد، خدمات پشتیبانی و بروزرسانی وب‌سایت، از جمله خدماتی است که به شدت اهمیت دارد. تعهد ما برای پشتیبانی انواع وب‌سایت‌ها از جمله وب‌سایت‌های شرکتی، فروشگاهی و آموزشی، از زمانی آغاز شده که کار طراحی وب‌سایت به پایان رسیده است.

به عبارت دیگر، پس از اتمام کار طراحی وب‌سایت، تعهد ما در به روزرسانی و پشتیبانی وب‌سایت شروع می‌شود. همانطور که می‌دانید، وب‌سایت شما به منزله یارانه‌ای برای پیشرفت کسب‌وکارتان است، لذا پشتیبانی و بروزرسانی آن نیز با اهتمام صورت می‌گیرد.

تیم پشتیبان وردپرس، با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات پشتیبانی، آماده رفع مشکلات شما در هر زمانی است. با توجه به تخصص و تجربه‌ی ما در این حوزه، می‌توانید به راحتی با اعتماد به خدمات ما، از وب‌سایت خود بهره‌مند شوید.

سئوکیورد، برترین تیم جوان و خلاق پشتیبانی وبسایت  را در اختیار داشته که می تواند نیازهای شما را برطرف نماید.

خدمات پشتیبانی وبسایت

  • مشاوره در زمینه انتخاب بهترین افزونه و قالب وردپرس
  • رفع خطای پلاگین
  • رفع خطاهای PHP
  • تغییرات و رفع مشکلات CSS در قالب
  • رفع خطاهای سئو در Webmaster Tools
  • اصلاح مشکلات مربوط به عضویت کاربران
  • خطایابی و رفع مشکلات فروشگاه اینترنتی
  • درخواست انتقال وبسایت  به سرور دیگر و مشکلات مرتبط
  • رفع خطاهای مرتبط با راست چین بودن در قالب و پلاگین
  • بررسی سرعت وبسایت  و رفع مشکلات دیر لود شدن وبسایت
  • تغییرات ظاهری در منوها و باکس ها و تغییر در ظاهر و چیدمان صفحات
  • بومی سازی، راست چین کردن قالب و افزونه های وردپرسی در زمینه های مختلف
  • تحلیل وبسایت  و عیب یابی وردپرس

پشتیبانی وبسایت از تیم پشتیانی سایت سئو کیورد

  • تجربه‌ی بالا با نیروی کار آمد و جوان و خلاق برترین ویژگی ماست.
  • 24 ساعت شبانه روز تمام روزهای هفته آماده خدمت رسانی هستیم. ( موارد اورژانسی )
  • درخواست ها در زمانبندی دقیق با بهترین کیفیت و در کمترین زمان انجام می شوند.
  • سابقه پشتیبانی وبسایت های فروشگاهی
  • سابقه پشتیبانی وبسایت های شرکتی
  • سابقه پشتیبانی وبسایت های آموزشی

آشنایی بیشتر با پشتیبانی وبسایت

امروزه به دلیل هدف‌گذاری بسیار بالایی نسبت به نیازهای کسب‌ و کارها و فردی‌ها، وب‌سایت‌های بسیار زیادی طراحی و ساخته می‌شوند.

از طرفی با وجود برخیِ مشکلاتی که پس از طراحی و ساخت آن‌ها به دنبال دارد، برخی وب‌سایت‌ها بروز‌رسانی و آپدیت نشده و وضعیت آن‌ها بهبود پیدا نمی‌کند. برخی از مشکلاتی که می‌تواند منجر به عدم بروز رسانی و به روز شدن وب‌سایت‌ها شود، عبارتند از:

  • نداشتن وقت کافی برای پشتیبانی وبسایت
  • سخت بودن کار با بسیاری از سیستم های مدیریت محتوای برای پشتیبانی وبسایت ها
  • نداشتن دانش کافی برای کار و پشتیبانی وبسایت ها
  • نبود محتوا و مطالب زیاد در رابطه با حوزه های فعالیتی وبسایت
  • و…

لزوم پشتیبانی وبسایت و بروز رسانی

یکی از سوالاتی که ممکن است برای برخی افراد پیش بیاید این است که چرا باید وب‌سایت خود را بروز رسانی کنیم؟ برای توضیح این مسئله، می‌توانیم یک فروشگاه را در نظر بگیریم.

وقتی یک مشتری به عنوان یک بازدیدکننده وارد فروشگاه می‌شود و محصولات جدیدی را مشاهده می‌کند، بیشتر به خرید و خرید اجناس جدید ترغیب می‌شود. در عوض، اگر مالکان فروشگاه محصولات خود را بروز نکنند و آنها را تازه نکنند، کاستی در فروشگاه به وجود خواهد آمد و مشتریان خود را از دست خواهند داد.

 فرق بین پشتیبانی وبسایت  فروشگاهی با وبسایت  شرکتی

نسبت به وبسایت‌های شرکتی، وبسایت‌های فروشگاهی دارای فرایندهای بیشتری هستند، چرا که فروشگاه‌ها با قدرت‌ترین فرآیند‌های تجاری و تبلیغاتی در صنعت روبرو هستند.

بنابراین، شایستگی و قابلیت درک این فرآیندهای پیچیده، برای ارائه خدمات پشتیبانی وبسایت ما بسیار حیاتی است. صاحبان وبسایت‌های فروشگاهی باید برای دریافت خدمات پشتیبانی وبسایت، توجه و دقت بیشتری را به خرج بدهند. در واقع، برای داشتن یک فروشگاه آنلاین موفق، پایداری وبسایت شما و البته خدمات پشتیبانی وبسایت، بسیار مهم و ضروری است.

فعالیت ها در رابطه با پشتیبانی وبسایت

تضمین کیفیت وبسایت 

این امر مربوط به بررسی و شناسای خطا های احتمالی موجود در وبسایت صورت میگیرد ، در پشتیبانی وبسایت این خطاها بعد از شناسایی به صورت کامل برطرف شده و از بروز خطاهای احتمالی نیز جلوگیری می شود.

نظارت بر پیشنهادات و انتقادات وبسایت

یکی از مهمترین وظایف تیم پشتیبانی وب‌سایت، برقراری ارتباط سازگار با بازدیدکنندگان و مشتریان وب‌سایت است. برای این منظور، تیم پشتیبانی باید با جمع‌آوری انتظارات مشتریان، چک کردن منظم ایمیل‌ها و پاسخ دهی به آن‌ها، اعمال سلیقه بازدیدکنندگان بر روی وب‌سایت و مشتری‌پسند کردن وب‌سایت، بتواند تجربه بهتری برای کاربران فراهم کند. با برقراری ارتباطات سازگار با مشتریان، تیم پشتیبانی می‌تواند نیازهای و الزامات مشتری را بهتر بشناسد و راه‌حل‌هایی ارائه دهد که می‌تواند به رضایت مشتریان کمک کند.

نظارت بر عملکرد وبسایت

بررسی و نظارت مستمر بر عملکرد وب‌سایت با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند گوگل وب مستر، گوگل آنالیتیک و دیگر ابزارهای آنالیز وب‌سایت، از اهمیت بسزایی برخوردار است. این به شما اجازه می‌دهد تا جهت‌گیری کار خود را مبتنی بر اطلاعات بدست آمده از کاربران و مشتریان بهبود دهید و موفقیت‌های خود را بهبود بخشید. مشاهده و بررسی بازخوردهای مثبت و منفی کاربران برای بهبود و بهینه‌سازی وب‌سایت کمک می‌کند، همچنین، نظارت مستمر بر عملکرد وب‌سایت به شما امکان می‌دهد تا از عملکرد رقبا در حوزه خود آگاهی پیدا کنید و با بکارگیری راهکار‌های مناسب در مقابله با آن‌ها، کسب و کار خود را به راه بیشتری ادامه دهید.

نظارت بر زیر ساخت های طراحی وبسایت

زیر ساخت های وبسایت شامل موارد مختلفی مانند ، سرور ، هاست .

  • پهنای باند مناسب
  • امنیت ابزار های مورد استفاده
  • نداشتن خطای سرور
  • سرعت پاسخ دهی مناسب
  • میزان قطع شدن پایین سرور
  • پشتیبانگیری مناسب و مرتب از وبسایت
  • بالا بودن سطح ایمنی هاست برای مقابله با مشکلات و حملات احتمالی
  • سازگاری با افزونه ها و کد های وبسایت و عدم بروز خطا در وبسایت
  • پشتیبانی و پاسخ گویی مناسب سرور
  • و…

کنترل تغییرات وبسایت

این کار جهت مدیریت تغییرات فنی و سایر تغییرات وبسایت در یک روش از قبل هماهنگ شده انجام می شود. این فعالیت ها معمولا توسط اعضای تیم پشتیبانی وبسایت انجام می شود.

تیم پشتیبانی وبسایت

یک تیم پشتیبانی وب‌سایت، مسئول تضمین امنیت و حفاظت از وب‌سایت شما به روش‌های از پیش تعیین شده از طریق خدمات پشتیبانی و نگهداری بعد از فروش، است. هدف این تیم، ارائه خدماتی با اصول رعایت امنیتی، حفظ پایداری سایت و حفاظت از دیتای شما به روش‌های استاندارد می‌باشد.

انواع نقش ها در چنین تیم های پشتیبانی وبسایت ، معمولا بسیار وسیع بوده و شامل موارد زیر است:

  • رهبر تیم پشتیبانی وبسایت
  • نماینده انتشارات (ویراستار و تدوین گر) پشتیبانی وبسایت
  • نماینده تضمین کیفیت پشتیبانی وبسایت
  • نماینده نظارت بر بازخورد ها و فیدبک پشتیبانی وبسایت
  • نماینده عملکرد وبسایت
  • نماینده نظارت بر زیر ساخت های وبسایت
  • نماینده کنترل تغییرات پشتیبانی وبسایت

در نظر گرفتن و به یاد داشتن این موضوع بسیار مهم و ضروری می باشد که در صورتی که وبسایت  شما کوچک باشد، احتمالا شما نباید یک شخصی را برای هر یک از این فعالیت ها اختصاص دهید. در عوض، شما می توانید در پشتیبانی وبسایت چندین نقش را با یکدیگر ترکیب و ادغام کنید.

استفاده از تیم پشتیبان حرفه ای

تیم های پشتیبانی زیادی هستند که میتوانید از خدمات آنها برای وبسایت خود استفاده کنید اما سوالی که پیش می آید این است که آیا این تیم ها خدمات پشتیبانی را بدرستی و بصورت حرفه ای ارائه می دهند یا خیر؟

 تکنیک های حل مشکل همان چیزی است که یک تیم پشتیبان حرفه ای دارد.

فعال بودن: تمایل به کار تیم پشتیبان حتی قبل از بروز مشکل باعث ایجاد حس خوب در کار می شود.

کار تیمی: روحیه کار تیمی بین اعضای یک تیم پشتیبان باعث ارائه بهترین خدمات و افزایش بهره وری در انجام کار می باشد.

دانش عمیق: دانش در یک تیم پشتیبان به بواسط اشتراک گذاری دانش بین افراد عمیق و بالا میباشد.

صبر و پشتکار : تیم پشتیان با صبر و درک و احترام به مشتری پاسخ میدهد.

با توجه به نکات گفته شده باید دقت زیادی در انتخاب پشتیبان برای وبسایت خود داشته باشید زیرا انتخاب اشتباه شما باعث ضربه بزرگی به وبسایت  شما میشود و هزینه شما را چند برابر میکند.

وبسایت عمومی

وب‌سایت‌های عمومی معمولاً شامل محتوای ساده و متنی هستند که برای مخاطبان مختلف، از جمله بازاریابی، خبرها و غیره قرار می‌گیرد. علاوه بر محتوای تکست، برخی از این وب‌سایت‌ها دارای تصاویر و فایلهای دانلودی مانند PDF و موارد دیگر هستند که باعث افزایش ارزش افزوده و کیفیت محتوای مورد نظر می‌شوند.

وبسایت پویا

وب‌سایت‌های پویا، معمولاً محتوای خود را در یک پایگاه‌داده ذخیره می‌کنند و با توجه به نیاز بازدیدکنندگان، این محتوا را منتشر می‌کنند. همچنین، برخی از وب‌سایت‌های پویا، ارائه سرویس‌های تعاملی عمومی مانند فروم‌ها و انجمن‌های بحث و گفتگو را نیز دارا می‌باشند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با هم خود را به اشتراک بگذارند.

وبسایت معاملاتی و تراکنشی

وبسایت‌های معاملاتی و تراکنشی، از اینترنت به‌منظور تسهیل و سهولت انجام عملیات تجاری و همچنین کسب و کار استفاده می‌کنند. این وب‌سایت‌ها برای جمع‌آوری و پردازش سفارشات، از پایگاه‌داده‌ها، فناوری‌های پیشرفته و سایر تکنولوژی‌ها بهره می‌برند.

ناظر وبسایت

ناظر وب‌سایت در پشتیبانی وب‌سایت نقش مهمی دارد، زیرا با مراقبت از این‌که تمام محتوا در نظر گرفته شده برای انتشار در وب‌سایت، با قانون و مقررات مطابقت دارد، در اطمینان حاصل کردن از این موضوع نقش دارد.

اگرچه در سازمان‌های بزرگ، وجود یک بخش قانونی به این‌منظور معمولا برای پیشگیری از هرگونه تضاد با مقررات و قوانین موجود در زمینه داده های شخصی و حریم خصوصی، الزامی است، اما در سازمان‌های کوچک، ویراستار می‌تواند با توجه به توابع و عملکردهای موجود، اقدامات لازم را انجام داده و از پایبندی به قانون و سیاست‌های مرتبط با استفاده از داده‌های شخصی و محرمانه، اطمینان حاصل نماید.

توسعه دهنده وبسایت

یک توسعه‌دهنده وب‌سایت، با ایجاد و ترکیب محتوا و طرح، یک فرمت وب‌سایت قابل خواندن را ایجاد می‌کند و آن را برای انتشار در اینترنت منتشر می‌کند. روش سنتی برای ساخت صفحات وب، تولید یک فایل HTML که شامل متن، تصاویر و رسانه‌های دیگر است، می‌باشد.

برای وب‌سایت‌های متوسط تا بزرگ، احتمالا از سرورهای دیگری که برنامه نویسی که به آنها تحت عنوان ASP, PHP, Ruby, Java Script, PT Script گفته می‌شود، استفاده می‌شود. این زبان‌ها امکان ساخت برنامه‌های پویا و قابل تعامل را در وب‌سایت‌ها فراهم می‌کنند.

مدیریت محتوای وبسایت در پشتیبانی

در سال‌های اخیر، در حوزه پشتیبانی و نگهداری وب‌سایت، استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا (WCM) رواج پیدا کرده است. استفاده از WCM به تولید‌کنندگان محتوای وب‌سایت اشاره دارد که بدون نیاز به برنامه‌نویسی و کدگذاری خاص، به طور مستقیم محتوای خود را در وب‌سایت ایجاد و منتشر کنند. این سیستم‌ها به توسعه‌دهندگان وب‌سایت اجازه می‌دهند تا با کمترین زمان و انرژی، بر روی تولید محتوا تمرکز کنند و به مشاغل اصلی خود بپردازند.

روند انتشار مطالب در پشتیبانی وبسایت

انتشار محتوای کیفی و مفید و به‌روز برای کاربران باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان و ترافیک سایت شده و در نتیجه بهبود رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو را به دنبال دارد.

همچنین، بروزرسانی دوره‌ای سایت باعث بهبود تجربه کاربری و رضایت کاربران در استفاده از وب‌سایت می‌شود. بروزرسانی به روز محتوا و محصولات نیز منجر به افزایش تبدیل سایت و کسب درآمد بیشتر می‌شود. در کل، با منظم بروزرسانی محتوا و سایت، می‌توان به بهبود سئو و جایگاه سایت در نتایج جستجو، جذب ترافیک بالا و همین‌طور افزایش فروش و درآمد سایت دست یافت.

  • از انتشار محتوای غیر مجاز  در وبسایت جلوگیری می کند
  • امکان نظارت و برنامه ریزی مناسب را به مدیران وبسایت  می دهد.
  • اجازه پیش بینی مراحل انجام کار را به مدیران می دهد ، تا با توجه به اهداف سازمانی و سیاست های کاری تصمیم درست را بگیرند.
  • باعث تشویق نویسندگان و تولیدکنندگان محتوای وبسایت در پشتیبانی وبسایت  می شود.
  • منابع تولید محتوا برای وبسایت
  • هریک از اعضای یک تیم تولید محتوای وبسایت ، به برخی از فرم ها تصاویر ، منابع و ابزاری  برای کمک به تولید محتوای خوب جهت در در وبسایت  نیاز دارند.

منابع لازم برای سردبیر و ناشر وبسایت

منابع مورد نیاز سردبیر و یا ناشر وبسایت  ، شامل تمامی منابع مورد نیاز برای تضمین اطمینان از این موضوع می باشد که قوانین برنامه نویسی با در نظر گرفتن سبک های مختلف طراحی می تواند به طور دقیقی رعایت شوند.

این موارد شامل زیر می باشند:

  •    استاندارد های طراحی وبسایت
  •    راهنمایی سبک های وبسایت
  •   سیاست های کاری و شرکتی
  •   هویت سازمانی
  •   دیکشنری و فرهنگ لغت سازمان
  •   اصطلاح نامه
  •   راهنمای دستور زبان

منابع مورد نیاز برای نویسندگان محتوا

در حالی که برخی منابع مربوط به نویسندگان محتوا با منابع مربوط به ناشران و سر دبیران وب‌سایت‌ها تلاقی دارند، اما برخی منابع خاص نویسندگان برای کسب نتایج بهتر و کیفیت بیشتر محتوا به صورت کلی متفاوت هستند.

همچنین، برخی نویسندگان از روش‌های مختلفی برای بهبود مهارت‌های نوشتاری خود استفاده می‌کنند، مانند کتاب‌های آموزشی و دوره های آموزشی آنلاین که شامل تکنیک‌های مختلف نگارش محتوا و رعایت قواعد نگارشی هستند.

منابع مورد نیاز برای ناظر وبسایت

این موارد شامل منتخب و گزیده هایی از قوانین و مقررات، و هم چنین یک مجموعه ای از سیاست های شرکتی می باشد که از نظر محتوایی مورد مقایسه قرار می گیرند.

این مقایسه از چندین نظر برای ناظران وبسایت اهمیت دارد:

  1. مقایسه کیفیت محتوای وبسایت ها
  2. مقایسه قانونی بودن و نداشتن مشکلات قضایی
  3. مقایسه منابع محتوایی سایر شرکت ها
  4. و…

منابع و مواخذ محتوای پشتیبانی وبسایت

Website support

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *